středa 7. srpna 2013

Živí mrtví


Dneska napíšu takový článek o jednom seriálu na který jsem koukala už dříve. Bude to něco jako recenze + pro někoho možná tip ;)).

Seriál: Živí mrtví (The Walking Dead)
Režie: Frank Darabont a další...
Předloha: Živí mrtví (komiks)Žánr: Horor / Thriller / Drama
USA 2010 - 29x45 min

Více informací ZDE.

Obsah:
Hororová "zombie" série natočená na motivy známého komiksu.

Hlavním hrdinou je policejní důstojník Rick Grimes, který vede skupinu přeživších ve světě, který ovládly zombie. Společně s nesourodou skupinou lidí putují zničenou zemí, snaží se přejít a najít takové útočiště, ve kterém by mohli mít nějakou budoucnost...

Moje hodnocení:


Můj názor:
Z počátku jsem byla ze seriálu nadšená, mám ráda takové postapokalyptické filmy / seriály. Ale čím se série rozšiřují mě to celkem přestává bavit. Do druhé série jsem tenhle seriál zbožňovala, ale třetí série se mi moc nelíbila a už se mi na to nechce moc dívat, možná si to časem rozmyslím :). 
Komiksy jsem nečetla takže nemůžu porovnávat, ale určitě s je někdy přečtu a ráda porovnám :) co je lepší, doufám že komiksy budou lepší když mě seriál tak trochu zklamal. Přesto doporučuju tenhle seriál shlédnout, je to zase něco úplně jiného :). Netušila jsem kolik tomu mám dát hvězdiček, ale nakonec jenom tři hvězdičky. Nenechte se odradit mým hodnocením a vůbec ne názorem, každému se líbí něco jiného :).
Nedoporučuju se na to dívat večer, já jsem pak nemohla vůbec spát :DD.

TRAILER k první sérii


+ obrázky (některé nejsou moc pěkné já vím :D)










Žádné komentáře:

Okomentovat